Date: 18th November 2019 at 6:45am
Written by:

Magnus Llewellin has fallen silent today on ‘’s £50m tax error’ which apparently pushed Rangers into liquidation.

Thursday’s edition of put the blame for the clubs’ death at the hands of the tax man despite the decision in The Supreme Court coming FIVE years later in July 2017.

It seems that a five-month-old report by BDO was the source of the excitement for The Times with the story instantly taken to a far bigger audience through the Daily Record and The Sun.

HMRC took the unprecedented action to correct the story through twitter before their chief executive Jim Harra published a letter in which he accused The Times of inaccurate and partial reporting.

In terms of a follow-up to the story the best that the Times could muster was lifting quotes from Ally McCoist from TalkSPORT.

Saturday’s Times turned Harra’s criticism of The Times into a justification of how HMRC had treated the case, today there is nothing on Llewellin’s twitter account suggesting that their Scottish editor has been told to let the story die rather than cause further embarrassment.